Produljite jamstvo na Exclusiv modele perilice i sušilice rublja za dodatne 3 godine
Poštovani,
ovim putem vas obavještavamo o promociji dodatne 3 godine jamstva na Exclusiv perilice i sušilice rublja. Uz 2 godine tvorničkog jamstva krajnji kupac prijavom na MyBosch portalu može produžiti jamstvo za dodatne 3 godine za Exclusiv perilice i sušilice rublja kupljene u periodu od 16.01.2024. do 15.01.2025. godine uz rok za prijavu 30 dana od dana kupnje.
1.Registrirajte se i klikom na link produljite jamstvo na MyBosch stranici
Izradite profil. Od vas se traže samo osnovni podaci poput imena i prezimena i vašeg e-maila.
Registrirajte uređaj. Tako možemo vidjeti da s vašim Exclusiv modelom imate pravo na produljenje jamstva.
Produljenje garancije možete zatražiti najkasnije mjeseca dana od datuma kupnje koji možete vidjeti na računu.
Predajom zahtjeva prihvaćate sve ostale uvjete ove promocije.
Ostavite recenziju. Dovoljno je ukratko napisati kako vam se sviđa vaš novi uređaj:)
2.Potvrđujemo vaš zahtjev
Mi smo odgovorni za kontrolu zahtjeva i čuvanje vaših osobnih podataka.
1.Ponekad se garancija ne može produljiti, ali to se dogodi samo u ovim slučajevima:
2.Uređaj je bio ranije korišten kao testni.
3.Uređaj ima tvorničku grešku ili oštećenje (primjerice, oštećen je u transportu).
4.Kupili ste drugi uređaj koji ste onda zamijenili za sušilicu rublja.
Uređaj je korišten u komercijalne ili profesionalne svrhe (primjerice, u trgovini).
Ako je uređaj u kvaru ili oštećen zbog neprimjerenog korištenja ili nekih drugih razloga.
Montaža, korištenje i/ili održavanje nije bilo prema uputama ili se s uređajem se postupalo neprimjereno na bilo koji drugi način • Uređaj je popravljala neovlaštena osoba • Uređaj je pokvario preniski ili previsoki napon, manjak vode ili viša sila (primjerice, potres je uništio uređaj).
3.Produljili smo jamstvo na dodatne 3 godine — sada vam traje 5 godina. :)
Javit ćemo vam e-mailom i otvoriti će vam se certifikat za jamstvo.
Najbolje je da ga spremite ili odmah isprintate jer ga uz račun trebate pokazati serviseru prije popravka.
U slučaju da vam serviser ne popravi uređaj u roku od 45 dana ili ako se kvar ne može otkloniti, dat ćemo vam novi uređaj ili ćemo vam vratiti puni iznos cijene.
Ostalo o jamstvu:
1.Ono pokriva troškove popravka kvara i tehničkih manjkavosti.
2.Počinje teći kada vam isporučimo uređaj (to je datum isporuke na računu). Čim isteknu prve dvije godine jamstva, odmah ga produžujemo za još tri.
3.Dodatnim jamstvom garantiramo da će uređaj biti ispravan uz normalnu upotrebu tri godine nakon isteka dvogodišnjeg jamstva.
4.Vrijeme koje je uređaj bio na servisu ne ulazi u jamstvo — ono ćemo produljiti za to vrijeme koje je uređaj bio na servisu.
Produljeno jamstvo ne mijenja ostala prava koja imate — sva druga vaša prava i uvjeti. korištenja ostaju isti.